Το εντυπωσιακό Opel GT Concept κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην 86η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης και βγάζει βγαλμένο από… όνειρο.
Αποστολή στη Γενεύη του Σπύρου Ρέκκα
Μην απορήσετε με την πρόοδο της Opel. Η γερμανική μάρκα με την υποστήριξη της General Motors, κάνει άλματα σε όλους τους τομείς. Η νέα πρόκληση βρίσκεται στη Γενεύη και είναι το νέο Opel GT Concept.
Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην 86η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης και ειλικρινά το ζήλεψα. Το GT Concept με κινητήρα μπροστά και πίσω κίνηση προάγει την σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel. Το σπορ αυτοκίνητο είναι πρωτοποριακό αλλά καθαρόαιμο. Δεν φέρει λαβές στις πόρτες ούτε εξωτερικούς καθρέπτες ενώ απουσιάζει κάθε περιττό διακοσμητικό στοιχείο. Το μακρύ καπό, οι πολύ κοντοί πρόβολοι και η τολμηρή κόκκινη γραμμή ως στοιχείο ταυτότητας αποπνέουν γνήσιο δυναμισμό. Η απουσία πορτμπαγκάζ, η κεντρική διπλή εξάτμιση, ο σχεδιασμός του τιμονιού και ασφαλώς το όνομα, όλα παραπέμπουν στο πρώτο GT. Ωστόσο, το GT Concept δεν μιμείται απλά τον πρόγονό του, ερμηνεύει εκ νέου το καινοτόμο, τολμηρό και συναρπαστικό πνεύμα του πρώτου GT χωρίς δείγμα ρετρό σχεδίασης.
Δημιουργήθηκε και ένα βίντεο διάρκειας 78 ‘’. Γνήσιο ‘dream car’, το καθαρόαιμο πρωτότυπο, εμφανίζεται σαν όνειρο, αναστατώνοντας και διεγείροντας όλες τις αισθήσεις του πρωταγωνιστή. Μοιάζει να του ψιθυρίζει “Έλα, οδήγησέ με!” και αμέσως μετά προσγειώνεται με αριστοτεχνικές φιγούρες στη ζωή ενός εστέτ της αυτοκίνησης. Ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα σε μία ταινία: αθόρυβα η πόρτα ανοίγει, ο πρωταγωνιστής παίρνει θέση πίσω από το τιμόνι – και το GT Concept επιταχύνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα στους δρόμους μιας σφύζουσας μεγαλούπολης.
Όσοι το παρακολουθήσουν πολύ προσεκτικά θα δουν ότι το νέο Opel GT Concept συναντά στιγμιαία το ιστορικό Opel GT κατά τη διάρκεια της ταινίας.
“Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς να το δημιουργήσεις” είναι το μήνυμα της ταινίας διάρκειας 78’’ που προβάλλεται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook, Twitter και YouTube. Η ταινία που δημιουργήθηκε υπό τις οδηγίες των Hanna Maria Heidrich και Scholz & Friends, δείχνει πώς ένα αυτοκίνητο με σχεδόν υπερφυσικές ικανότητες μπορεί να έχει πρόσβαση στα όνειρα του οδηγού του. Το σενάριο είναι μοντέρνο και λιτό αφήνοντας περιθώριο στο dream car να ξεδιπλωθεί και να αποκαλύψει όλη του τη γοητεία.
Επίσης ο Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO του Opel Group, θα επεκτείνει τις δραστηριότητες κοινωνικής επικοινωνίας του στο LinkedIn. Σαν μέλος του προγράμματος Influencer που περιορίζεται σε 500 συμμετέχοντες σε όλο τον κόσμο, ο Neumann θα προσφέρει μία μηνιαία έκθεση με τις τάσεις της βιομηχανίας, την προσωπική του επαγγελματική διαδρομή και το κίνητρό του να επαναφέρει την Opel σε τροχιά επιτυχίας. Ο CEO της Opel δίνει συχνά το παρών στο Twitter και το Youtube-Videocast.
“Το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο επαγγελματιών στον κόσμο με πάνω από 400 εκατομμύρια μέλη. Χαίρομαι πραγματικά που είμαι μέλος του προγράμματος ‘LinkedIn Influencer’ και ανυπομονώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μου για την επάνοδο της Opel, με ειδικούς και ανώτερα στελέχη. Επίσης μπορώ να προωθώ την Opel σαν ένας εργοδότης με επιρροή» δήλωσε ο Neumann.
Το LinkedIn γίνεται όλο και ισχυρότερο σαν πλατφόρμα επικοινωνίας και γνώσης τους τελευταίους μήνες. Η δέσμευση του Neumann στις ψηφιακές επικοινωνίες και στο εν λόγω κανάλι, αποτελεί περαιτέρω απόδειξη του προφίλ της ‘προσιτότητας’ της μάρκας, ενώ εναρμονίζεται και με τις δραστηριότητες της Opel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε θέματα ανθρωπίνων πόρων. Η Γερμανική εταιρία για μία φορά ακόμα διερευνά νέους δρόμους στην προσέλκυση ταλέντων και στην ψηφιακή παρουσία του CEO. Η Opel πρόσφατα ανακοίνωσε μία στρατηγική συνεργασία με την πρωτοποριακή, κινητή online πλατφόρμα προσλήψεων Truffls.